Wednesday 4 February 2015

Pesta Buku Serigala Jahat Besar

Teks: Mohd Syafiq Azhar

Hari ini masih lagi dalam proses menghabiskan baki cuti. Isteri mengajak saya ke The Mines, ada ekspo buku Big Bad Wolf katanya. Saya pun hanya menurut, bolehlah juga mencari serba sedikit bahan bacaan untuk menambah ilmu. 

Memandangkan buku-buku yang dijual pun dengan harga yang murah, walaupun bukanlah keluaran terbaru, namun tetap memberi manfaat. Banyak juga buku yang kami beli, untuk sendiri dan juga untuk anak.

Disebabkan terpaksa melayan ragam dan kerenah Aira yang baru juga elok dari demam, nafsu membeli belah buku pun tersekat. Tapi kira ada juga baiknya, kalau tak habis semua buku pun rasa nak beli.

Harap maaf, entri kali ini serba kekurangan. Hanya mampu berkongsi sedikit aktiviti hari ini. Gambar pun tak dapat nak disertakan oleh kerana entri ini ditulis menggunakan telefon pintar sahaja, tuan yang menggunakan sahaja yang tak berapa nak pintar sangat, tak tahu macam mana nak masukkan gambar menggunakan aplikasi blog dalam telefon ni.

InsyaAllah projek katil Aira yang tergendala untuk hari ini akan disambung esok. Setakat ini masih lagi dalam proses membuat 3D, InsyaAllah  kalau semuanya berjalan lancar, bolehlah mula membeli barang-barang yang mahu digunakan esok dan seterusnya ke proses pembuatannya.

P/s: Tak dapat tulis blog menggunakan komputer, tak ada internet kerana tidak berbayar barangkali....

No comments:

Post a Comment